اهمیت سفارش استوری لاین ، دانلود استوری لاین و استوری لاین لایه باز

Rate this post

اهمیت سفارش استوری لاین  از آنجاست که اغلب اوقات دبیرستان ها می توانند به محیطی غیر صمیمی و بیگانه مبدل شوند که ظاهرأ فقط امور جدی در آن مکان ها دنبال می شود ( جریان دارد ) . شما باید از معلمین قبلی درس عبرت بگیرید و سعی کنید که کلاس درس را همانند خانه بدانید .

از همه مهمتر این که شما باید قسمت اعظم سفارش استوری لاین  سپری نمایید .

۱-از رنگ های روشن ، قوی ، زنده و شوق آور استفاده کنید .

اگر کلاس درس نیاز به دکوراسیون دارد و شما برای این کار بودجه کافی در اختیار ندارید ، می توانید از کاغذهای رنگی ، پوسترها و یا باقی مانده پارچه های رنگی ، برای پوشاندن قسمت های نامرتب سفارش استوری لاین  استفاده کنید . استفاده از این مواد باعث می شود که محیط سرد و خاموش کلاس به محیط گرم و خوشایند تبدیل گردد. دانش آموزان واقعأ به این موضوع اهمیت می دهند و این رنگ ها را به رنگ های بی روح ترجیح می دهند.

۲-عملکرد دانش آموزان را به نمایش بگذارید تا بدین وسیله بتوانید شرایط محیط کلاس را بهبود و توسعه دهید .

اینگونه نمایش ها می تواند جذاب ، جالب و از لحاظ بصری ، برانگیزاننده باشد و فعالیت های آموزشی خوبی محسوب می گردند .

۳-دانش آموزان را تشویق کنید که با خود تصاویر جالبی را به سفارش استوری لاین  بیاورند .

این کار باعث ایجاد نوعی حس مالکیت در دانش آموزان خواهد شد و آنها را ملزم به مراقبت از محیط پیرامون خود خواهد نمود .

۴-برای این که کار درس را به محیطی جذاب تر و صمیمی تر تبدیل نمایید ، از گیاهان استفاده کنید . از بعضی از دانش آموزان بخواهید که مسئولیت سفارش استوری لاین  را بر عهده بگیرید .

۵-کتب باعث تزئین کلاس درس خواهند شد .

کتب ، هم می توانند منبعی برای خواندن باشند و هم این که می توانند صورت ظاهری یک کلاس را جذاب تر کنند . از طرح های رنگ آمیزی شده بر روی جلد کتب استفاده کنید . با تهیه عناوین و تصاویر مناسب ، دانش آموزان را جهت دسترسی به کتب موجود در قفسه ها یاری دهید .

۶-استفاده از فرش ها می تواند تأخیر معجزه آسایی برجای بگذارد . در حال حاضر استفاده فزاینده از سفارش استوری لاین  در کلاس های درس بسیار متداول گشته است زیرا در قیاس با مواد پلاستیکی ارزانتر می باشند و شما می توانید فرش هایی با رنگ های متنوع برای استفاده در کلاس درس انتخاب کنید استفاده از فرش در کلاس تا حدود زیادی از ایجاد سر و صدا جلوگیری می کند و همچنین محیط کلاس را گرم تر و دلپذیر تر می نماید.

۷-اشیاء و تصاویر جالب را در کلاس درس گردآوری نمایید.

آنها را می توان صرفأ به خاطر علاقه مند بودن سفارش استوری لاین  جمع آوری نمود . با این حال ممکن است بتوانید در ارتباط با آنچه که تدریس می کنید نیز از آنها استفاده کنید . گرد آوری اقلام نامأنوس باعث افزایش خلاقیت دانش آموزان می شود .

۸-هر کمکی از دست شما بر می آید از انجام آن دریغ نکنید ، حتی اگر ناچیز باشد .

برای مثال اگر درب کلاس درس سر و صدا می کند ، آن را روغن کاری کنید و یا اگر درب هنگام بسته شدن ایجاد صدا می کند ، برای برطرف نمودن صدا می توانید از کمی پارچه استفاده کنید .

۹-اسباب و اثاثیه داخل کلاس را دوباره مرتب کنید .

دانلود استوری لاین با کمک دانش آموزان شما می توانید به سرعت تغییرات زیادی را در کلاس درس و شکل ظاهری آن به وجود آورید . دانش آموزان از ایجاد تغییر در کلاس درس خوشحال خواهند شد . البته این تغییر هنگامی بسیار سودمند است که با پراکندگی گروه های دانش آموزی دانلود استوری لاین درس متناسب باشد .

۱۰-برای نظارت دقیق بر دانش آموزان ، مسیری را برای عبور خود پیش بینی نمایید .

برای کنترل و نظارت بر دانش آموزان و تکالیف آنها شما به یک مسیر بازدید نیازمند دانلود استوری لاین هستند تا آنها بتوانند از نصایح و باز خوردهای بهرمند گردند ، زیرا در غیر این صورت دانش آموزانی که از شما دور هستند ، در انجام تکلیف احتمالأ کوتاهی خواهند کرد .

۲۵- تدارک نمایش (تصاویر) در کلاس درس

از نظر دانش آموزان ، اگر کسی نتواند به خوبی اطرافیان خود قادر به دانلود استوری لاین باشد ، به مصیبتی بزرگ گرفتار گشته است . علی الخصوص این که در یک نظام آموزشی ، قسمت اعظم ارزیابی مبتنی بر توانایی ها و مهارت های دانش آموزان در خواندن و نوشتن می باشد . توصیه های زیر ممکن است در بهبود تعادل لازم در این زمینه سودمند باشد .

۱-همانطور که مطالب را می نویسید ، آنها را بیان هم بکنید .

هنگامی که برای دانش آموزان دانلود استوری لاین را طرح می کنید علاوه بر این که آنها را چاپ می کنید یا می نویسید ، باید به طور شفاهی آنها را بیان بکنید . به دانش آموزان توضیح دهید که آنها در صورت تمایل می توانند دوباره جزئیات تکلیف را از شما بشنوند .

۲-افرادی را که نیازمند کمک هستند ، شناسایی کنید .

دانش آموزانی را که واقعأ در مهارت دانلود استوری لاین مشکل دارند ، شناسایی کنید . افرادی را که صرفأ برای کمک ویژه به این قبیل دانش آموزان تربیت شده اند برای کمک به این گروه از دانش آموزان دعوت کنید .

۳-در استفاده از نوع زبان دقت کنید !

استوری لاین لایه باز  هر جا که امکان داشته باشد ، در تکالیف نوشتاری و راهنمایی های خود از جملات و عبارات کوتاه استفاده کنید . شکل خواندن دانش آموزان بیشتر مربوط به ناتوانی دانش آموزان در فهم و تعبیر دستورات آموزشی پیچیده است . توجه کنید که در استفاده از استوری لاین لایه باز در ارتباط با موضوع باید دقت کنید ، زیرا ممکن است برای دانش آموزانی که با این عبارات آشنایی ندارند، مشکل ساز شود .

۴-چشم انداز خواندن را مشخص کنید .

به کل دانش آموزان کلاس خاطر نشان کنید که مهارت در استفاده از کلمات و نیز فهم و درک و تعبیر آنها تنها بخش کوچکی است از آنچه که برای موفقیت یک فرد لازم است .

۵-اساس ارزیابی را کمتر بر مبنای مهارت در خواندن قرار دهید .

استوری لاین لایه باز مراحل و اشکال ارزیابی دانش آموزان را چنان متنوع نمایید که موفقیت دانش آموزان صرفأ بر مبنای توانایی آنها در فهم و تعبیر و خواندن سئوالات و نوشته یا چاپ شده نباشد، بلکه از دستور العمل ها و سئوالات شفاهی نیز در استوری لاین لایه باز خود استفاده کنید .

۶-تکالیفی را به دانش آموز محول کنید که مهارت در خواندن در آن تکلیف زیاد مهم نباشد .

از تکالیف و تمارینی استفاده کنید که به مهارت های استوری لاین لایه باز متکی نباشد ، در حالی که می دانید بعضی از دانش آموزان در مهارت های خواندن مشکل دارند ، تعدادی از آنها را برای تشویق در حضور همکلاسی هایشان انتخاب کنید .

۷-دانش آموزان را در حفظ « استوری لاین لایه باز » یاری رسانید .

اجازه ندهید که دانش آموزانی که در استوری لاین لایه باز مشکل دارند احساس کنند که از نظر ذهنی نرمال نیستند و به خاطر داشته باشید که این مهارت فقط بخش کوچکی از هوش را در بر می گیرد که این دانش آموزان در آن مشکل دارند و احتمال دارد در زمینه های دیگر دارای استعداد قابل توجه باشند .

۸-دانش آموزان را در چگونگی هجا کردن کلمات یاری دهید .

این دانش آموزان اغلب در هجا کردن کلمات دچار مشکل می شوند ، بنابراین باید کلمات جدید را مورد شناسایی قرار دهید و چگونگی هجای آنها را به این دسته از دانش آموزان آموزش دهید . استوری لاین لایه باز (نگاه کن ، پوشش بده ، (بخوان ) ، بنویس ، بررسی کن ) تکنیک مفیدی برای خودیاری دانش آموزان است . توانایی در مهارت هجا کردن کلمات ، معجزه به حساب نمی آید . بلکه صرفأ یک مهارت بصری(۳)است.

۹-به دانش آموزان کمک کنید تا اعتماد به نفس و انگیزه   بدست آورند .

اوقات بیشتری را صرف آموزش دانش آموزانی کنید که در فهم کلمات چاپی و نوشته شده مشکل دارند . شاید مشکل آنها فقط با دادن اعتماد و انگیزه حل گردد.

۱۰-هرگز دست از توضیح و شرح دادن بر ندارید

WLRMI ( در حقیقت معنای آن این است که . . . ) عبارتی است که می توانید با بیان آن معنای جملات را شفاف کنید و آن را به زبان دانش آموزان بیان کنید و دانش آموزان را تشویق کنید که برداشت های خود را با یکدیگر مقایسه نمایند .

منبع : بلاگ لینک

 

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

17 + = 18